niedziela, 8 grudnia 2013

Starocie w mieszkaniu

Jeśli kombinujecie, jak zmienić swoją sypialnię w przytulne, spokojne pomieszczenie to… trafiliście w dobre miejsce. Pastelowa sypialnia, jak żadna inna pomoże się uspokoić i odprężyć po stresującym dniu. Znakomitym pomysłem dekoratorskim jest także cegiełka. Wygląda wspaniale zarówno na ścianie w salonie, jak i w sypialni. Romantycznego decoru sypialni dodają dodatkowo, narzuta z haftem oraz świece. Za ich sprawą sypialnia jest niezwykle kobieca.

3 komentarze:

  1. Jestem przekonana, że komfortowe łoże to podstawa poprawnego snu dla każdego człowieka. W tym przypadku ja postanowiłam że zdecyduję się na kupno łóżka https://senpo.pl/lozka/lozka-200x200/ i aktualnie wiem jak dobry wybór to był. Wstając rano jestem o wiele bardziej zrelaksowana i mam siły do dalszych działań.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami i takie starocie są ładne jeśli dobrze je rozmieścimy w naszych domach. Gorzej jeśli nie mamy zbyt dużo miejsca to wtedy niestety musimy już bardziej kombinować. Ja ostatnio kupiłam nową kanapę http://itvmi.pl/ekonomia-przestrzeni-czy-oplaca-sie-stawiac-kanape-naroznikowa-w-malym-pokoju/ taką narożnikową. Jestem przekonana, że to właśnie dzięki niej zrobiło się przestrzenniej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli szukasz miejsca, które oferuje szeroki wybór produktów tapicerskich w konkurencyjnych cenach, to https://hurtownia-akces.pl/ jest idealnym miejscem. Ta hurtownia tapicerska oferuje różnego rodzaju tkaniny, pianki, a także narzędzia niezbędne do pracy tapicera. Wszystkie produkty są najwyższej jakości, a ich zespół profesjonalistów jest zawsze gotowy, aby udzielić Ci porad i pomóc w wyborze odpowiednich produktów.

    OdpowiedzUsuń