poniedziałek, 2 grudnia 2013

Niebanalne baldachimy

Chyba każda kobieta marzyła kiedyś o łóżku z baldachimem. Ja na pewno. Sporym atutem takich łóżek jest łatwy sposób na stworzenie atmosfery intymności a szczególnie ciepła, zwłaszcza w trakcie zimy. Jeżeli nie mamy specjalnej ramy łóżka z konstrukcją na tkaninę możemy powiesić moskitierę na obręczy lub przyczepić tkaninę do sufitu za pomocą szyny lub drążka. Miękkie tiule będą natomiast dobrym wyborem zwłaszcza do małej sypialni, bo jej nie zacieśnią.

2 komentarze:

  1. Bardzo inspirujące zdjęcia. Ja również często korzystam z pomysłów w internecie. W internecie też często robię zakupy bo to bardzo oszczędza mój czas, Ostatnio np. zamówiłam łóżko na https://senpo.pl/lozka/ i bardzo jestem zadowolona bo w 100% było takie jak chciałam.

    OdpowiedzUsuń