wtorek, 21 stycznia 2014

Kinkiety, listwy oświetleniowe, lampy tradycyjne – co wybrać?

Oświetlenie łazienki jest niezwykle ważne, ale kupno lampy bardzo często stanowi wyzwanie – wybieramy spośród zatrzęsienia lamp sufitowych, kinkietów i listw oświetleniowych, a każde z tych rodzajów posiada swoje zalety, ale także wady. To, jaką lampę wybierzemy zależy w dużej mierze od aranżacji, na jaką się zdecydowaliśmy – oświetleniowe listwy wytwarzane przede wszystkim ze stali, bardzo często w prostych, geometrycznych kształtach to trafny wybór do eleganckiej, ekskluzywnej łazienki. Lampy sufitowe to zupełnie inna bajka – potrafią nadać łazience cieplejszy i bardziej nastrojowy styl, natomiast z tytułu wielkości, lampy mogą stać się interesującą aranżacyjną dominantą tego pomieszczenia. Dla chcących poszerzyć swą wiedzę wartościowa będzie strona: www.elektra-lampy.pl

7 komentarzy:

  1. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie dość istotną kwestią jest to, aby mieć dobre oświetlenie i wiem, że taśmy LED są do tego doskonałe. Fajnie na stronie https://www.dekoportal.pl/artykuly/lazienka/lazienka-porady/tasmy-led-w-lazience-co-wybrac#5 właśnie opisano jak taśmy LED można wykorzystać chociażby w łazience.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat ja jestem wielką zwolenniczką dobrego oświetlenia, gdyż dużo czasu spędzam przy sztucznym świetle. Już nawet czytałam na stronie https://izabrze.pl/pomiary-oswietlenia-czyli-jak-zapewnic-komfort-swoim-pracownikom/ jak wykonać pomiary oświetlenia, aby zapewnić optymalny komfort pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie jeśli mówimy o samym oświetleniu to moim zdaniem jest to bardzo ważna sprawa w każdym domu. Jak czytałem niedawno na stronie https://operacjadom.pl/jaka-tasma-led-do-podswietlenia-sufitu/ to faktycznie bardzo ważną sprawą jest używanie taśmy LED do oświetlenia sufitu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem wielkim fanem różnego rodzaju oświetlenia, ale zdecydowanie moim zdaniem najlepsze jest LED. W sumie jak nawet czytałem we wpisie http://www.czardomu.pl/ciekawe-pomysly-na-wykorzystanie-oswietlenia-led-w-domu/ to już teraz wiem jak wykorzystać to świetlenie w moim domu.

    OdpowiedzUsuń