poniedziałek, 2 września 2013

Jak w domu to znaczy jak?

Co to znaczy "jak w domu"?

Opcji jest kilka, ale jedno jest pewne. Jak w domu to jak w miejscu, w którym jest nam dobrze, w którym może nie ma firanek, ale tylko dlatego, że ich nie lubimy. Miejscu, w którym jeżeli łóżko jest wygodne, to dlatego, e jest wygodne właśnie dla Ciebie. W którym wisi różowa lampa, bo właśnie różową lampę lubisz!

Pokażcie mi jak wygląda Wasz dom, a powiem Wam jacy jesteście.
Blogi powstają chyba po to, żeby mówić o sobie. Ja chcę Wam opowiedzieć, jak wygląda moje WNĘTRZE, zarówno to, które mam w środku jak to, w którym MIESZKAM.
Zapraszam!


1 komentarz:

  1. W domu to przede wszystkim wygodnie i nic więcej :) Dlatego tak ważne dla mnie jest łóżko https://senpo.pl/lozka/lozka-140x200/ gdyż to właśnie ono sprawia, że czuje się bardzo komfortowo w moim domu. No i przede wszystkim w łóżku.

    OdpowiedzUsuń